Ολοκληρωμένο Σύστημα Καθαρισμού, Απολύμανσης και Προστασίας Επιφανειών

Επαγγελματικά Οικολογικά Καθαριστικά 

Μία Επιχειρηματική Ευκαιρία με Μοναδικά Πλεονεκτήματα

Η Smart Technical Solutions, συνεχίζοντας μία οικογενειακή παράδοση που ξεκίνησε το 1920, διαρκώς ερευνά, βρίσκει, δοκιμάζει, επιλέγει και προτείνει στους πελάτες της καινοτόμες και αξιόπιστες οικολογικές τεχνικές λύσεις, τόσο για ιδιωτικές όσο και για επαγγελματικές εφαρμογές.

Τα κριτήρια επιλογής είναι πολλαπλά. Για να ενταχθεί ένα νέο προϊόν ή υπηρεσία, ή μία νέα ομάδα προϊόντων ή υπηρεσιών, στις δραστηριότητες της εταιρείας, υπάρχουν δύο βασικές προϋποθέσεις:

  1. Να λύνει τεχνικά προβλήματα των πελατών της με τρόπο αξιόπιστο και οικονομικό.
  2. Να είναι κερδοφόρος για την εταιρεία η συγκεκριμένη δραστηριότητα.

Όσον αφορά την πρώτη από τις δύο πιο πάνω προϋποθέσεις, πράγματι, υπάρχουν πολλά αξιόπιστα προϊόντα και υπηρεσίες, με τα οποία μπορεί μία εταιρεία να αποκτήσει πολλούς ικανοποιημένους πελάτες. Όμως, μόνο λίγα από αυτά αποτελούν πραγματικά μία ξεχωριστή επιχειρηματική ευκαιρία που είναι σε θέση να φέρει σημαντική ανάπτυξη στην εταιρεία. Αυτός είναι, άλλωστε, και ο λόγος που η μεγάλη πλειοψηφία των εταιρειών που ασχολούνται με τεχνικά αντικείμενα, ιδιαίτερα στα δύσκολα χρόνια που διανύουμε, δυσκολεύονται να αντεπεξέλθουν στις υποχρεώσεις τους ή απλά καταφέρνουν να συντηρούνται, κάνοντας μεγάλο αγώνα καθημερινά. Ελάχιστες εταιρείες αναπτύσσονται μέσα στα χρόνια της κρίσης.

Αλλά και πριν από την κρίση ίσχυε το ίδιο, επειδή ακριβώς τα αντικείμενα με τα οποία ασχολούνται πολλές εταιρείες δεν είναι αρκετά καλά μελετημένα από τους επιχειρηματίες, από επιχειρηματική άποψη, με αποτέλεσμα στην πράξη τα κέρδη τους να είναι πολύ πιο περιορισμένα από όσο ήταν οι αρχικές προσδοκίες τους.

Ερχόμαστε, έτσι, στη δεύτερη από τις δύο πιο πάνω προϋποθέσεις, που αφορά τη δυνατότητα σημαντικής κερδοφορίας και ανάπτυξης μίας εταιρείας. Μέσα στις δεκαετίες διαρκούς έρευνας της αγοράς και τη μέχρι τώρα εξέταση εκατοντάδων διαφορετικών τεχνολογιών από επιχειρηματική άποψη, η διοίκηση της Smart Technical Solutions κατέληξε σε μία σειρά από προϋποθέσεις που πρέπει να καλύπτει μία δραστηριότητα (προϊόν ή υπηρεσία) για να μπορεί να θεωρηθεί ότι είναι μία πραγματικά καλή επιχειρηματική ευκαιρία.

Αυτές ακριβώς οι προϋποθέσεις παρουσιάζονται αναλυτικά στη σελίδα Αναζήτηση Νέων Ειδών, στην παράγραφο “Προϋποθέσεις για να αναλάβει η STS την προώθηση μίας νέας τεχνολογίας”. Την ημέρα που συντάχθηκε το παρόν κείμενο οι προϋποθέσεις αυτές ήταν 26. Οι περισσότερες από αυτές τις προϋποθέσεις είναι εξαιρετικά σημαντικές.

Παρόλα αυτά, αυτές οι πολύ σημαντικές προϋποθέσεις πολύ συχνά δεν λαμβάνονται αρκετά ή καθόλου υπόψη από τους επιχειρηματίες, οι οποίοι παρασύρονται από την ανάγκη τους να βρουν γρήγορα κάτι το προσοδοφόρο, κάνοντας έτσι βιαστικές επιλογές και παίρνοντας βεβιασμένες αποφάσεις, με αποτέλεσμα τελικά να ασχολούνται επί χρόνια με αντικείμενα που τους καθηλώνουν στη μετριότητα ή και τους οδηγούν σε δυσάρεστες περιπέτειες.

Η διοίκηση της Smart Technical Solutions, έχοντας κάνει και αυτή στο παρελθόν παρόμοια επιχειρηματικά λάθη και έχοντας αναλύσει σε βάθος αυτά τα λάθη της, εξέτασε τον Ιούνιο του 2015 μία νέα επιχειρηματική ευκαιρία που της παρουσιάστηκε, την αξιολόγησε ως προς τις 26 παραμέτρους που αναφέρθηκαν πιο πάνω και κατέληξε με βεβαιότητα στο συμπέρασμα ότι επρόκειτο για την καλύτερη επιχειρηματική ευκαιρία που είχε συναντήσει ποτέ.

Ο λόγος είναι, φυσικά, για τα οικολογικά επαγγελματικά καθαριστικά FACTOR, τα οποία πληρούν το σύνολο σχεδόν των 26 προϋποθέσεων που αναφέρονται στη σελίδα Αναζήτηση Νέων Ειδών. Θα παρουσιάσουμε εδώ τα κυριότερα από τα “δυνατά σημεία” που καθιστούν αυτά τα μοναδικά καθαριστικά την καλύτερη επιχειρηματική ευκαιρία, όχι μόνο για την ίδια την εταιρεία αλλά και για τους αντιπροσώπους της και τους πωλητές τους σε όλη την Ελλάδα και στο εξωτερικό.

Πριν όμως προχωρήσουμε σε αυτήν την παρουσίαση, θέλουμε να τονίσουμε ότι αυτά τα πρωτοποριακά ελληνικά καθαριστικά είναι τα μοναδικά που συνδυάζουν μερικές πολύ σημαντικές ιδιότητες, οι οποίες μέχρι πρόσφατα θεωρούνταν διεθνώς ως ασυμβίβαστες μεταξύ τους για τα συμβατικά καθαριστικά. Συγκεκριμένα, τα καθαριστικά μας είναι:

  1. απολύτως αβλαβή και ακίνδυνα για το δέρμα, τα μάτια, τους πνεύμονες
  2. πολύ αποτελεσματικά σε λάδια, γράσα, σκουριά, άλατα, μελάνια, αίμα και σε όλων των ειδών τους ρύπους
  3. μη διαβρωτικά για αλουμίνια, μάρμαρα και άλλες ευαίσθητες επιφάνειες
  4. οικονομικά και γρήγορα στη χρήση τους (εξοικονομούν, άρα, και πολλές εργατοώρες)

Λαμβάνοντας υπόψη αυτές τις θεμελιώδεις πληροφορίες, οι οποίες καθιστούν τα καθαριστικά FACTOR μονόδρομο για τους εταιρικούς πελάτες μας που έχουν το προνόμιο να παρακολουθήσουν δωρεάν μία ζωντανή επίδειξη στο χώρο τους πάνω στους δικούς τους ρύπους και στον δικό τους εξοπλισμό, εξετάσαμε μία προς μία τις 26 προϋποθέσεις που αναφέρθηκαν πιο πάνω. Τα πιο σημαντικά από τα επιχειρηματικά πλεονεκτήματα που αρχικά εκτιμήσαμε και μετά στην πράξη διαπιστώσαμε και επιβεβαιώσαμε ότι έχουν τα καθαριστικά FACTOR – σε αντίθεση με άλλα αντικείμενα της εταιρείας μας, από τα οποία κανένα δεν συγκεντρώνει τόσο πολλά επιχειρηματικά πλεονεκτήματα μαζί – είναι τα εξής:

  1. Προϊόν ευρείας χρήσης
    Τα καθαριστικά είναι πολύ πιο ευρείας χρήσης από τα μονωτικά υλικά, που ήταν μέχρι το 2015 το best-seller της εταιρείας (και ειδικότερα τα μονωτικά υλικά εμποτισμού WINWET), επειδή ακριβώς τα συγκεκριμένα υλικά συγκέντρωναν αρκετά επιχειρηματικά πλεονεκτήματα, όχι όμως τόσο πολλά όσο τα καθαριστικά υλικά FACTOR. Συγκεκριμένα, τα καθαριστικά υλικά τα χρειάζονται όλοι οι επαγγελματίες του τεχνικού κλάδου, όλοι οι ιδιώτες, όλες οι επιχειρήσεις και όλοι οι οργανισμοί κάθε είδους, ενώ τα μονωτικά υλικά τα χρειάζονται μόνο όσοι έχουν πρόβλημα στεγάνωσης ή θερμοκρασίας (κρύο το χειμώνα ή ζέστη το καλοκαίρι). Για την ακρίβεια, τα καθαριστικά είναι τόσο πολύ ευρείας χρήσης όσο και τα τρόφιμα και τα είδη ένδυσης· βρίσκονται δηλαδή στην κορυφή της κλίμακας όλων των αγαθών ως προς αυτήν την παράμετρο.
  2. Επαναληπτικές παραγγελίες από τον ίδιο πελάτη για πολλά χρόνια
    Οι πελάτες τα χρειάζονται διαρκώς και όχι μόνο μία φορά, όπως συμβαίνει με τα μονωτικά υλικά και με πολλά άλλα τεχνικά προϊόντα. Άρα, κάθε πελάτης που τα υιοθετεί αποτελεί στο εξής για τον επιχειρηματία μία μόνιμη πηγή εισοδήματος, το οποίο μάλιστα είναι προβλέψιμο, διευκολύνοντας έτσι τον οικονομικό προγραμματισμό της επιχείρησης και κάνοντας τις αποφάσεις για επιχειρηματικά ανοίγματα πιο εύκολες χάρη στην οικονομική ασφάλεια που δημιουργεί το σταθερό ενεργό πελατολόγιο.
  3. Οι καταναλώσεις είναι μεγάλες, και ο τζίρος ανά πελάτη επίσης
    Υπάρχουν αρκετοί κλάδοι της αγοράς που, λόγω του αντικειμένου τους, καταναλώνουν μεγάλες ποσότητες καθαριστικών. Στην ενότητα Κλάδοι Αγοράς αναφέρονται αρκετοί από αυτούς τους κλάδους. Πράγματι, υπάρχουν σήμερα αρκετοί πελάτες μας που παραγγέλνουν μεγάλες ποσότητες, αρκετές εκατοντάδες λίτρα κάθε μήνα. Αυτό για τους αντιπροσώπους που προωθούν τα καθαριστικά FACTOR σημαίνει στην πράξη κάτι πολύ σημαντικό: ότι “ο χρόνος τους πιάνει τόπο”, καθώς είναι γνωστό σε όσους έχουν ασχοληθεί σοβαρά με τις πωλήσεις ότι απαιτείται περίπου ο ίδιος χρόνος για να πουλήσεις κάτι σε έναν ιδιώτη ή σε έναν επαγγελματία ή σε μία μεγάλη επιχείρηση, το κέρδος όμως διαφέρει κατά πολύ. Οι αντιπρόσωποί μας έχουν, συνεπώς, τη δυνατότητα να επενδύουν τον χρόνο τους και τον χρόνο των πωλητών τους εκεί όπου θα τους αποδώσει πραγματικά μεγάλο κέρδος.
  4. Η κατανάλωση δεν αυξομειώνεται λόγω εποχικότητας
    Η ζήτηση των καθαριστικών υλικών δεν μειώνεται τον χειμώνα όπως συμβαίνει με διάφορα άλλα τεχνικά προϊόντα, ένα από τα οποία είναι και τα μονωτικά υλικά, που εφαρμόζονται μόνο όταν ο καιρός είναι καλός. Έτσι, ο οικονομικός προγραμματισμός της επιχείρησης γίνεται πιο απλός και τα λειτουργικά έξοδά της καλύπτονται εξίσου καλά χειμώνα-καλοκαίρι.
  5. Καινοτομία που συμφέρει τον πελάτη
    Χάρη στη συνύπαρξη των 4 ιδιοτήτων που αναφέρθηκαν πιο πάνω, κάτι που είναι μοναδική καινοτομία στο χώρο των καθαριστικών υλικών, και χάρη στη χαμηλή τιμή τους, τα καθαριστικά υλικά FACTOR προσφέρουν στον τελικό χρήστη την πιο αξιόπιστη και την πιο οικονομική λύση σε σύγκριση με άλλες συμβατικές και διαδεδομένες λύσεις καθαρισμού.
  6. Απλή εφαρμογή και άμεση αποτελεσματικότητα
    Οι εφαρμογή των υλικών είναι ιδιαίτερα εύκολη και γρήγορη, τόσο για τον πελάτη όσο και για τους πωλητές που κάνουν την επίδειξη στις εγκαταστάσεις του πελάτη. Μέσα σε λίγα λεπτά όλοι οι πελάτες, χωρίς καμία εξαίρεση, μένουν κυριολεκτικά άναυδοι από την ευκολία με την οποία βλέπουν δύσκολους ρύπους ετών να διασπώνται και να απομακρύνονται, όταν τους ίδιους αυτούς ρύπους δεν είχαν καταφέρει να τους διασπάσουν τα πιο ισχυρά και τοξικά καθαριστικά υλικά της αγοράς. Αντίθετα, άλλα τεχνικά προϊόντα, όπως για παράδειγμα τα μονωτικά υλικά, πρέπει να εφαρμοστούν αφού καθαριστεί καλά η επιφάνεια και αφού σφραγιστούν με το κατάλληλο υλικό όλες οι ρωγμές, και ο πελάτης πρέπει να περιμένει αρκετούς μήνες μέχρι να βεβαιωθεί ότι πράγματι είναι αποτελεσματικά τα υλικά που εφάρμοσε.
  7. Εύκολη εκπαίδευση των πωλητών
    Τόσο η προφορική παρουσίαση όσο και η επίδειξη των καθαριστικών είναι μία απλή υπόθεση για τον πωλητή, που δεν χρειάζεται να έχει βαθιές τεχνικές γνώσεις για να πείσει τον πελάτη ότι γνωρίζει το αντικείμενο σε βάθος. Αυτό σημαίνει για τον αντιπρόσωπο ότι η επιλογή και η εκπαίδευση των πωλητών FACTOR είναι μία αρκετά εύκολη υπόθεση, χωρίς πολλές χρονοβόρες εκπαιδευτικές συναντήσεις και χωρίς μεγάλη πιθανότητα να απογοητευθεί ο πωλητής και να εγκαταλείψει την προσπάθεια, ακυρώνοντας έτσι όλη την επένδυση σε χρόνο και σε χρήματα που έχει γίνει για χάρη του.
  8. Δεν υπάρχουν παραπονούμενοι πελάτες
    Επιπλέον, δεν υπάρχει περίπτωση να γίνει λανθασμένη εφαρμογή που θα μπορούσε να οδηγήσει σε σοβαρές ζημιές στις εγκαταστάσεις του πελάτη. Με τα μονωτικά υλικά, καθώς επίσης και με άλλα τεχνικά αντικείμενα, η ευθύνη του πωλητή και του εφαρμοστή των υλικών είναι μεγάλη, επειδή ένα λάθος, είτε στην εκτίμηση του προβλήματος, είτε στο σχεδιασμό της λύσης είτε στην εφαρμογή των υλικών, μπορεί να στοιχίσει πολύ στον πελάτη, όπως για παράδειγμα την είσοδο υγρασίας μέσα στο κτίριο και την καταστροφή σοβάδων, επίπλων και άλλων αντικειμένων αξίας, αλλά και τον παροπλισμό χώρων και εξοπλισμού ζωτικής σημασίας για τον πελάτη, ειδικά όταν πρόκειται για μία επιχείρηση που πρέπει να λειτουργεί καθημερινά χωρίς εμπόδια. Αντίθετα, ακόμα και αν δεν γίνει σωστά η εφαρμογή των καθαριστικών υλικών, το πρόβλημα περιορίζεται εκεί, δεν έχει περαιτέρω συνέπειες. Με ένα τηλεφώνημα στο τμήμα υποστήριξης της εταιρείας, δίνονται οι κατάλληλες οδηγίες και το πρόβλημα λύνεται.
  9. Εύκολη σύνταξη προσφοράς
    Στα περισσότερα τεχνικά αντικείμενα απαιτείται συνήθως αυτοψία και τεχνική μελέτη για να συνταχθεί μία προσφορά προς έναν πελάτη. Όλα αυτά έχουν ένα σημαντικό κόστος για τον πωλητή και για την εταιρεία του, και μάλιστα σε μία φάση κατά την οποία είναι ακόμα εντελώς αβέβαιο αν ο πελάτης θα επιλέξει τη συγκεκριμένη λύση ή κάποια άλλη. Αντίθετα, οι προσφορές των καθαριστικών υλικών FACTOR γίνονται κατά κανόνα μετά την επίδειξη και με τη βεβαιότητα ότι ο πελάτης θα παραγγείλει, επειδή έχει ήδη εντυπωσιαστεί από τη διαφορά αυτών των καθαριστικών υλικών σε σύγκριση με οτιδήποτε γνώριζε μέχρι τώρα. Η δε προσφορά συντάσσεται εύκολα, αφού είναι ένα κείμενο τυποποιημένο που δεν υπεισέρχεται καθόλου σε περίπλοκες τεχνικές λεπτομέρειες.
  10. Προϊόν ελληνικό και οικολογικό
    Αυτές οι δύο πληροφορίες “αγγίζουν” όλο και περισσότερο τους Έλληνες πελάτες, οι οποίοι, όπως έχουμε διαπιστώσει, γίνονται όλο και περισσότερο συνειδητοποιημένοι: προτιμούν τα ελληνικά προϊόντα, επειδή θέλουν να υποστηρίζουν την ελληνική οικονομία, και προτιμούν τα οικολογικά καθαριστικά προϊόντα, επειδή θέλουν να παραμένουν οι θάλασσές μας καθαρές και ο υδροφόρος ορίζοντας ατοξικός. Οι Έλληνες έχουμε μάθει πλέον να φροντίζουμε συνειδητά τα παιδιά μας και τις μεταγενέστερες γενιές, λαμβάνοντας σοβαρά υπόψη μας αυτές τις δύο σημαντικές παραμέτρους.
  11. Απουσία ισάξιου ανταγωνισμού
    Κανένα από τα καθαριστικά προϊόντα της αγοράς δεν μπορεί να θεωρηθεί ως ανταγωνιστικό προς τα καθαριστικά FACTOR, επειδή κανένα δεν έχει  ταυτόχρονα και τις 4 πιο πάνω ιδιότητες, οι οποίες είναι πάρα πολύ σημαντικές για όλους ανεξαιρέτως τους πελάτες μας. Πράγματι, η εμπειρία μάς έχει δείξει ότι όλοι οι πελάτες μας αντικαθιστούν άμεσα τα συμβατικά καθαριστικά που χρησιμοποιούσαν μέχρι τη στιγμή της επίδειξης και σε καμία περίπτωση δεν επιστρέφουν ξανά σε αυτά. Σε αυτό, φυσικά, βοηθάει και το γεγονός ότι τα καθαριστικά FACTOR δεν είναι πιο ακριβά από τα άλλα καθαριστικά της αγοράς· πολλές φορές, μάλιστα, είναι αρκετά φθηνότερα, αν ακολουθήσει κανείς πιστά τις οδηγίες αραίωσης, επειδή είναι πολύ συμπυκνωμένα.
  12. Απουσία “εσωτερικού” ανταγωνισμού
    Πρέπει εδώ να τονίσουμε ότι η Smart Technical Solutions είναι η μία και μοναδική εταιρεία που διαθέτει τα καθαριστικά FACTOR στην αγορά. Η συνταγές είναι όλες δικές της και η παραγωγή ελέγχεται 100% από την εταιρεία. Συνεπώς, δεν μπορούν οι πελάτες να τα βρουν φθηνότερα αλλού. Αντίστοιχα, οι τοπικοί αντιπρόσωποι της εταιρείας προστατεύονται από την εταιρεία, έτσι ώστε ούτε η ίδια η εταιρεία ούτε άλλοι αντιπρόσωποί της να μην επιτρέπεται να διαθέτουν τα καθαριστικά στις περιοχές που έχουν αναλάβει εκείνοι. Μάλιστα, η εταιρεία αναθέτει σε κάθε νέο αντιπρόσωπο όλους τους υπάρχοντες πελάτες της που βρίσκονται στην περιοχή του. Επιπλέον, ο κάθε αντιπρόσωπος έχει τη δυνατότητα να δημοσιεύει το πελατολόγιό του στον δικτυακό τόπο της εταιρείας, έτσι ώστε να καθίσταται σαφές σε όλους – στουςπελάτες και στους άλλους αντιπροσώπους – ότι η γεωγραφική περιοχή του εξυπηρετείται αποκλειστικά και μόνο από αυτόν. Δείτε μερικά παραδείγματα τέτοιων δημοσιεύσεων στο Αριστερό Μενού αυτής της σελίδας.
  13. Δυνατότητα εξειδίκευσης ενός αντιπροσώπου σε ορισμένα είδη πελατών
    Σε αυτό το σημείο πρέπει να διευκρινίσουμε το εξής: υπάρχουν αρκετοί τοπικοί αντιπρόσωποι των καθαριστικών FACTOR, οι οποίοι, λόγω του αντικειμένου της επιχείρησής τους, εξειδικεύονται μόνο σε ορισμένους κλάδους της αγοράς. Σε τέτοιες περιπτώσεις, οι υπόλοιποι κλάδοι της αγοράς μπορούν να ανατεθούν σε άλλους αντιπροσώπους που δραστηριοποιούνται στην ίδια γεωγραφική περιοχή. Για παράδειγμα, ένας προμηθευτής πρώτων υλών ζαχαροπλαστικής και αρτοποιίας επισκέπτεται μόνο τους πελάτες του κλάδου του και ενδεχομένως και τους χώρους μαζικής εστίασης της περιοχής του. Όμως, στην ίδια περιοχή μπορεί να υπάρχει ανεπτυγμένη βιομηχανία ή να υπάρχουν πολλά ξενοδοχεία, νοσοκομεία, δημόσιοι οργανισμοί, δήμοι, λιμάνια κ.ά. είδη επιχειρήσεων και οργανισμών. Όλους αυτούς τους πελάτες μπορούν να τους αναλάβουν άλλοι αντιπρόσωποι που δραστηριοποιούνται στην ίδια περιοχή, χωρίς να έρχονται σε σύγκρουση μεταξύ τους. Αντίθετα, μάλιστα, ο ένας αντιπρόσωπος συστήνει πελάτες στον άλλο, όταν πρόκειται για πελάτες που δεν ανήκουν στον δικό του κλάδο.
  14. Έτοιμο ενεργό πελατολόγιο
    Η στρατηγική της Smart Technical Solutions περιλαμβάνει το κλείσιμο κεντρικών συμφωνιών με ομίλους επιχειρήσεων που έχουν υποκαταστήματα και σημεία πώλησης σε όλη την Ελλάδα. Στη σελίδα Ενεργό Πελατολόγιο FACTOR αναφέρονται μερικοί τέτοιοι όμιλοι επιχειρήσεων, οι οποίοι σχετίζονται κυρίως με αλυσίδες μαζικής εστίασης, super market, πρατήρια καυσίμων, καθώς επίσης και με άλλους κλάδους της αγοράς. Ο κάθε νέος αντιπρόσωπος αποκτά έτσι αυτόματα ένα ενεργό πελατολόγιο, καθώς αναλαμβάνει να εξυπηρετεί τα υποκαταστήματα και τα άλλα σημεία πώλησης αυτών των ομίλων, οι περισσότεροι από τους οποίους, σε μεγάλο ποσοστό, λειτουργούν με τη μέθοδο franchise.
    Ένα παράδειγμα είναι ο Όμιλος της MOTOR OIL, στον οποίο, μεταξύ άλλων, ανήκει και η CORAL (πρώην SHELL). Από τον Σεπτέμβριο του 2016 όλα τα εταιρικά πρατήρια καυσίμων της CORAL χρησιμοποιούν τα καθαριστικά FACTOR μετά από αλλεπάλληλες δοκιμές και κεντρική συμφωνία που έγινε με την εταιρεία, και σταδιακά τα υιοθετούν και τα μη εταιρικά πρατήρια, καθώς ενημερώνονται από τα εταιρικά πρατήρια και από τους επιθεωρητές της εταιρείας για τη μεγάλη διαφορά που μπορούν να κάνουν αυτά τα καθαριστικά στις εγκαταστάσεις ενός πρατηρίου καυσίμων και πλυντηρίου αυτοκινήτων.
    Αντίστοιχες συμφωνίες πρόκειται να κλειστούν προσεχώς και με τις άλλες μεγάλες εταιρείες εμπορίας υγρών καυσίμων, όπου θα αντικατασταθούν τα συμβατικά καθαριστικά με τα καθαριστικά FACTOR, όπως ήδη έχει συμβεί με τα πρατήρια της CORAL. Έχουν ήδη γίνει ή βρίσκονται σε εξέλιξη εκτεταμένες δοκιμές των καθαριστικών FACTOR από τα αρμόδια τμήματα των εταιρειών αυτών, που εντυπωσιάζονται από τον μοναδικό συνδυασμό της μεγάλης δραστικότητας και του απόλυτου σεβασμού προς τον χρήστη και προς το περιβάλλον, που έχουν αυτά τα καθαριστικά. Οι αντιπρόσωποι της Smart Technical Solutions αναλαμβάνουν την εξυπηρέτηση όλων αυτών των “έτοιμων” ενεργών πελατών.
    Επίσης, όπως είναι φυσικό, αναλαμβάνουν και όλους τους μεμονωμένους πελάτες που δεν ανήκουν σε αλυσίδες, τους οποίους έχει ήδη αποκτήσει ή πρόκειται να αποκτήσει στο μέλλον η εταιρεία στη δική τους περιοχή.
  15. Εύκολη πώληση χάρη στο ήδη υπάρχον πελατολόγιο
    Η πώληση γίνεται ιδιαίτερα εύκολη για τους αντιπροσώπους, όταν παρουσιάζουν στους υποψήφιους πελάτες τους τα εξής στοιχεία:
    1. Ενεργό Πελατολόγιο FACTOR
    2. Συστατικές Επιστολές Πελατών FACTOR
    3. Περιγραφές Εφαρμογών FACTOR σε Πελάτες (Case Studies)
    Και οι τρεις αυτές σελίδες εμπλουτίζονται διαρκώς με νέα στοιχεία, πολλά από τα οποία μας τα παρέχουν οι ίδιοι οι αντιπρόσωποί μας καθώς μας ενημερώνουν για τις επαφές που έχουν με τους πελάτες τους.
  16. Ικανοποιητικό περιθώριο κέρδους
    Επειδή τα συστατικά των καθαριστικών FACTOR, συνδυαζόμενα μεταξύ τους στις συγκεκριμένες αναλογίες που προβλέπουν οι συνταγές, είναι εξαιρετικά δραστικά και περιέχουν ελάχιστο νερό, μπορούν να αραιώνονται σε πολύ μεγάλο βαθμό. Αυτή η μοναδική ιδιότητά τους μας έδωσε τη δυνατότητα να διατηρήσουμε τις τιμές τους σε επίπεδα που επιτρέπουν ικανοποιητικό περιθώριο κέρδους τόσο για τους αντιπροσώπους μας όσο και για την εταιρεία μας, χωρίς να γίνουν καθόλου ακριβά για τους πελάτες μας. Έτσι, τόσο οι τοπικοι αντιπρόσωποί μας όσο και οι πωλητές τους, έχουν κάθε μήνα από τις πωλήσεις τους ένα ιδιαίτερα ικανοποιητικό εισόδημα, το οποίο, φυσικά, μήνα με το μήνα αυξάνεται, όσο αυξάνεται ο αριθμός των νέων εταιρειών και οργανισμών που προστίθενται στον κατάλογο των πιστών πελατών τους.
  17. Πολύ μικρό αρχικό κεφάλαιο
    Για να ξεκινήσει δοκιμαστικά ένας αντιπρόσωπος να προωθεί τα καθαριστικά υλικά FACTOR, χρειάζεται να κάνει μία πολύ μικρή χρηματική επένδυση για την αγορά μίας αρχικής ποσότητας υλικών για τις επιδείξεις και την άμεση εξυπηρέτηση των πρώτων παραγγελιών. Αφού βεβαιωθεί ότι πράγματι η αγορά “διψάει” γι’ αυτό που έχει να της προσφέρει, τότε μόνο γίνεται η οριστική συμφωνία και παραγγέλνει μία αρκετά μεγαλύτερη ποσότητα, για να κατοχυρώσει την αποκλειστικότητα στην περιοχή του. Συνήθως το ποσό που απαιτείται για αυτήν την παραγγελία κατοχύρωσης της αντιπροσώπευσης καλύπτεται σε μεγάλο βαθμό από το κέρδος που είχε ήδη ο αντιπρόσωπος από τις πωλήσεις που έκανε κατά τη δοκιμαστική περίοδο.
  18. Bonus υψηλής απόδοσης και έκτακτες προσφορές
    Οι αντιπρόσωποι των καθαριστικών FACTOR απολαμβάνουν ορισμένα μοναδικά προνόμια, που σχετίζονται με δωρεάν ποσότητες υλικού που δικαιούνται όταν φθάνουν σε κάποιους προκαθορισμένους στόχους τζίρου ή κατανάλωσης. Επίσης, υπάρχουν και οι έκτακτες προσφορές που ενεργοποιούνται κατά περιόδους, οι οποίες δίνουν την ευκαιρία στους αντιπροσώπους τη δυνατότητα να στοκάρουν εμπόρευμα με χαμηλό ή μηδενικό κόστος.
  19. Πώληση και σε καταστήματα μεταπώλησης
    Τα καθαριστικά υλικά, όπως είναι γνωστό, είναι κατεξοχήν ένα αντικείμενο που πωλείται σε καταστήματα διαφόρων ειδών, από μινι-μάρκετ μέχρι καταστήματα βιολογικών προϊόντων, όταν πρόκειται για οικολογικά και μη τοξικά προϊόντα. Από την άλλη πλευρά, το περιθώριο κέρδους που έχουν οι αντιπρόσωποι των καθαριστικών υλικών FACTOR τούς δίνει τη δυνατότητα να δίνουν αρκετά μεγάλη έκπτωση στα καταστήματα μεταπώλησης. Γενικά υπάρχει στην αγορά μία έντονη αναζήτηση για καθαριστικά υλικά που είναι οικολογικά και ταυτόχρονα δραστικά και οικονομικά. Έτσι, οι καταστηματάρχες είναι κατά κανόνα ανοικτοί σε νέες προτάσεις, επειδή δεν είναι ικανοποιημένοι ούτε οι ίδιοι ούτε οι πελάτες τους με πολλά από τα συμβατικά καθαριστικά υλικά που προωθούν. Έτσι, οι αντιπρόσωποι των καθαριστικών υλικών FACTOR μπορούν να εξοικονομούν χρόνο και ενέργεια, αναπτύσσοντας ένα δίκτυο μεταπωλητών μέσα στη γεωγραφική περιοχή τους.
  20. Πώληση και σε άλλες γεωγραφικές περιοχές
    Όπως φαίνεται και στη σελίδα Τοπικοί Αντιπρόσωποι, σε όλη την Ελλάδα υπάρχουν περιοχές όπου δεν έχουν γίνει συμφωνίες αποκλειστικής αντιιπροσώπευσης με κάποιους επιχειρηματίες. Σε αυτές τις περιοχές μπορούν να πωλούν τα καθαριστικά υλικά FACTOR όλοι οι αντιπρόσωποι. Αλλά ακόμα και σε περιοχές που έχουν ανατεθεί κατ’ αποκλειστικότητα σε έναν αντιπρόσωπο, μπορεί ένας άλλος αντιπρόσωπος να συστήσει στον τοπικό αντιπρόσωπο έναν πελάτη και να δικαιούται μία προμήθεια που θα συμφωνηθεί μεταξύ τους.

Οι επιχειρηματίες που ενδιαφέρονται γι’ αυτήν την επιχειρηματική πρόταση μπορούν να επικοινωνούν μαζί μας, για να κανονίζουμε μία πρώτη συνάντηση γνωριμίας. Στην πρώτη συνάντηση γίνεται πάντα μία σύντομη επίδειξη των καθαριστικών και συζητιούνται διάφορα θέματα, όπως είναι η στοχοθέτηση, η στρατολόγηση και εκπαίδευση πωλητών, οι όροι συνεργασίας κ.ά.

Διευκρινίζουμε εδώ ότι είμαστε ανοικτοί σε προτάσεις συνεργασίας όχι μόνο από ώριμους επιχειρηματίες με ήδη έτοιμες επιχειρήσεις αλλά και από νέους ανθρώπους που θέλουν να ξεκινήσουν τη δική τους επιχείρηση είτε για πρώτη φορά είτε μετά από κάποιο προηγούμενο αποτυχημένο επιχειρηματικό ξεκίνημά τους. Όπως έχει ήδη αποδειχθεί αρκετές φορές στην πράξη, ένας νέος άνθρωπος που θα αφοσιωθεί στη συγκεκριμένη επιχειρηματική δραστηριότητα είναι πιθανό να γνωρίσει μεγάλη ανάπτυξη πολύ πιο σύντομα από έναν επιχειρηματία που έχει περιορισμένο χρόνο και, ενδεχομένως, μειωμένο ενθουσιασμό εξαιτίας της απασχόλησής του με τις άλλες επιχειρήσεις του.

Μοιράσου το στα social media